Διάκοσμος σε εμπορικό κατάστημα ενδυμάτων
Στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα των αστικών πόλεων, όπου η κίνηση είναι μεγάλη και το αγοραστικό κοινό διψασμένο, υπάρχει ολόκληρος κλάδος που ασχολείται με την διαμόρφωση των χώρων. Η διακόσμηση μαγαζιού δεν έχει καμία σχέση με την διακόσμηση σπιτιού.
Στο εμπορικό κατάστημα κυρίαρχος στόχος είναι να εντυπωσιάσουν τους υποψήφιους πελάτες και να παρουσιάσουν τις καινούργιες παραλαβές. Θα δούμε λοιπόν τα μαγαζιά ρούχων, εκεί που το γυναικείο κοινό είναι πολυπληθέστερο και απαιτητικό.
Η γνωστή εταιρία Sybarite Architects που ασχολείται με τον διάκοσμο καταστημάτων, και ειδικότερα με γνωστές φίρμες ενδυμάτων, έχει καταφέρει μέσα από την δουλειά της να εκφράζει το διαχρονικό στυλ και την πολυτέλεια. Η γκάμα των έργων τους καλύπτει ιδιωτικές κατοικίες, ξενοδοχεία, σχεδιασμό προϊόντων και εμπορικά καταστήματα.
Πρώτο παράδειγμα, η μπουτίκ Marni που βρίσκεται στο Μελροουζ και έχει την βάση της στην περιοχή της Νέας Υόρκης. Έχει μια ενδιαφέρουσα διάταξη, δημιουργώντας στον πελάτη έναν ευρύχωρο και φιλόξενο χώρο. Ενδιαφέρον σημείο, το περίγραμμα γύρω από τα παράθυρα, τοξωτά πλαίσια από ανοξείδωτο ατσάλι. Όπως και η χρήση μεγάλων παραθύρων στην οροφή, ο συνδυασμός του ηλιακού φωτός και του εσωτερικού φωτισμού φτιάχνουν ένα ιδανικό σκηνικό έτσι ώστε η συλλογή να δείχνει περισσότερο.
Στην κύρια μπουτίκ Marni που βρίσκεται στο Σόχο της Νέας Υόρκης, χρησιμοποιήθηκε ένας κεκλιμένος καθρέφτης σε όλο τον τοίχο, για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ενός πιο μεγάλου καταστήματος. Το κτίριο είναι μια παλιά νεοϋορκέζικη κατασκευή του 19ου αιώνα. Μας αρέσει η χρήση των μεταλικών “δέντρων” και οι πολλοί καθρέφτες. Δημιουργήθηκε έτσι ένα πολυτελές περιβάλλον λιανικής πώλησης, ενώ παράλληλα αντανακλά και ενισχύει το μποέμικο chic, που ταιριάζει με την φιλοσοφία της συνοικίας του Σόχο.
Η ευρυχωρία είναι κοινό στοιχείο στην διακόσμηση επαγγελματικού χώρου. Ωστόσο, δεν το έχουν όλοι το προνόμοιο του χώρου, για αυτό τον λόγο χρησιμοποιούμε διάφορες τεχνικές, όπως η χρήση καθρέφτη, ενδιαφέρουσες κρεμάστρες στο κέντρο του μαγαζιού, όπως επίσης και πλούσιο φωτισμό, φυσικός και μη. Η ταυτότητα του μαγαζιού πρέπει να συνάδει με τον χαρακτήρα της φίρμας και να αναπτύσσεται πάνω σε αυτή.