Εδώ και αρκετά χρόνια υπήρξε μια εποχή όπου η επίσκεψη στον χώρο του κρεοπωλείου ήταν μια παράξενη εμπειρία. Μια χονδροειδής ατμόσφαιρα λόγο των κρεμασμένων κρεατιών σε κοινή θέα. Με οσμές και εικόνες του αίματος να πρεσβεύουν την ταυτότητα του καταστήματος και με τις μύγες να γυροφέρνουν τα κρεμασμένα κρέατα και λουκάνικα, ήταν μερικά από τα χαρακτηριστικά ενός κλασικού κρεοπωλείου.
Η παντελής έλλειψη σχεδιασμού ήταν κάτι φυσιολογικό, χωρίς να αναλογιστούμε για ποιο λόγο, μα επειδή ήταν κρεοπωλείο. Ο καταδεκτικός και ευγενικός χασάπης με την αιματοβαμμένη ποδιά εξυπηρετούσε τον κόσμο με τον καλύτερο τρόπο.
Οι εποχές όμως άλλαξαν και οι ρυθμοί ζωής έγιναν ταχύτεροι. Το παλαιό αλλά παραδοσιακό κρεοπωλείο έχει δώσει την θέση του στο νέο κρεοπωλείο, στην μπουτίκ κρεάτων. Σήμερα το καταναλωτικό κοινό αποζητά ταχύτητα, μεγαλύτερη ποικιλία, ευκολότερο τρόπο στις παραγγελίες και γρήγορη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά οδήγησαν να αναπτυχτεί ο διάκοσμος των κρεοπωλείων.
Στις παρακάτω εικόνες βλέπουμε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κρεοπωλείου, μια ιδιαίτερα έξυπνη σχεδιαστική προσέγγιση που φέρνει τον πελάτη πιο κοντά, σε ένα περιβάλλον που τηρεί τους κανόνες της αισθητικής. Βρίσκεται στην πόλη της Μελβούρνης, νοτιοανατολικά της Αυστραλίας. Η υφή του ξύλου, ο καλός φωτισμός και οι καλά εντοιχισμένες συσκευές είναι κάποια από τα στοιχεία που χρειάζονται για αποδειχθεί επιτέλους ότι ακόμα και ένα κρεοπωλείο έχει το δικαίωμα σε μια πιο προσεγμένη σχεδιαστική αντίληψη.
πηγή: yatzer
φώτο: Sharyn Cairns