Η δύναμη του Visual Merchandising

Visual Merchandising

Ως προς το τι είναι το Visual Merchandising είναι αξεπέραστος ο ορισμός που δίνει ο Tony Morgan στο βιβλίο του Visual Merchandising: Window and in-store displays for retail: “Εάν έχετε διακόψει την πορεία σας στο πεζοδρόμιο χαζεύοντας μια έντεχνα στημένη βιτρίνα, εάν σας απέσπασε την προσοχή ένα “συγκεκριμένο” προϊόν διασχίζοντας ένα κατάστημα… τότε σας αποπροσανατόλισε το visual merchandising.

Εάν καταλήξατε στο ταμείο διακόπτοντας την πορεία σας στο πεζοδρόμιο ή εντός του καταστήματος, τότε υποκύψατε στο μεγαλείο του.”

 

Monochromatic: Hermès Spring 2014, Paris (πηγή: retaildesignblog)

Monochromatic: Hermès Spring 2014, Paris (πηγή: retaildesignblog)

 

Το Visual merchandising είναι “η τέχνη της προβολής προϊόντων” σε εμπορικούς χώρους (από τη βιτρίνα μέχρι και το ταμείο), αποσκοπεί όμως στις πωλήσεις, στην προσέλκυση πελατών και τη δημιουργία ενδιαφέροντος για αγορά και όχι στην “τέχνη για την τέχνη”. Βρίσκει εφαρμογή στη βιτρίνα, στο ράφι, στη διάταξη και ομαδοποίηση των προϊόντων στην κάτοψη με σκοπό την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη παραμονή των καταναλωτών στον εμπορικό χώρο και τις περισσότερες δυνατές αγορές.

 

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

 

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

 

Αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο σύστημα προβολής που ικανοποιεί τις ανάγκες των επισκεπτών πελατών και ταυτόχρονα είναι απολύτως σύμφωνο με την εκάστοτε εταιρική ταυτότητα. Για τον visual merchandiser οδηγός είναι το προϊόν, ο άνθρωπος-καταναλωτής (τόσο τα γενικά ανατομικά μας χαρακτηριστικά όσο και η καταναλωτική μας συμπεριφορά με όρους ψυχολογίας) αλλά και η ταυτότητα του χώρου στον οποίο εφαρμόζεται.

 

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

Attica, Πανεπιστημίου, copyright © athinavitrina

 

 

LANVIN Spring 2014, Paris (πηγή: retaildesignblog)

LANVIN Spring 2014, Paris (πηγή: retaildesignblog)

 

Εν τέλει, αρχές design, η γνώση του καταναλωτικού κοινού, αλλά και η βαθιά γνώση του Brand, συνεργάζονται με τρόπο που σκοπό έχει να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα που εμπνέει τις αγορές, να προσφέρει μια μοναδική καταναλωτική εμπειρία. Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό έως απαραίτητο εργαλείο στα χέρια όσων διαθέτουν κάποιον εμπορικό χώρο. Όσο πολύπλοκο κι αν ακούγεται στο σύνολό του, δίνει τη δυνατότητα να εφαρμόσει κανείς μικρά και σταδιακά βήματα που θα τον οδηγήσουν σίγουρα στην εμπορική επιτυχία.

 

 

Κατερίνα Στασινού

Visual Merchandising Professional

Οfficial site: athinavitrina.gr

Η δύναμη του Visual Merchandising αναρτήθηκε: 7 Νοεμβρίου, 2015 από το Σπίτι και Διακόσμηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *